tisdag 17 augusti 2010

Boktips

På grund av valrörelsen så hinner jag tyvärr inte blogga så mycket som jag skulle vilja. I dagsläget är det nog faktiskt bättre att följa mig på Twitter för att hålla koll på vad jag tycker... om man nu är intresserad av det.

Jag skulle dock vilja tipsa om en bok som jag just börjat läsa. Det är David Eberhards Ingen tar skit i de lättkränktas land. Jag tyckte bra om I trygghetsnarkomanernas land och den här boken följer i samma spår. Den här boken har dock en annan infallsvinkel då den försöker gå på djupet med alla kränkta människor i Sverige. Jag har inte kommit så långt men det är bra hittills. David skräder verkligen inte på orden och man känner igen mycket från våra dagstidningar.

Här kan ni läsa några andra recensioner av boken i fråga, både positiva och negativa.

Läs även andra bloggares åsikter om .

Inga kommentarer: