torsdag 9 augusti 2012

Ettårsjubileum

I dag är det ett år sedan jag skrev mitt första inlägg här Nyheter24.se. Då flyttade Konservativa tankar från sin gamla plats, där jag hade huserat i ungefär fyra år, till en nyhetssida som för mig då var tämligen okänd.

När jag blev tillfrågad om att flytta krävdes det trots det inte särskilt mycket betänketid för att tacka ja. Jag såg det som en möjlighet att bredda min läsekrets och nå ut till människor som kanske inte läser politiska bloggar i vanliga fall.

Under det här året har jag skrivit 260 inlägg och ni har skrivit 491 (publicerade) kommentarer. Eller ja, några av kommentarerna står ju jag för, men ändå.

Förhoppningsvis så har ni haft någon form av behållning av mina tankar och synpunkter och jag hoppas att ni vill fortsätta komma tillbaka hit för att ta del av dem även framöver.

Inga kommentarer: