fredag 31 december 2010

Bloggsummering

För en tid sedan så ökade jag takten på mitt bloggande. Jag la även till min blogg till ett antal räknare för att jag bättre ska kunna följa hur många läsare jag har, samt hur "populär" jag är i förhållande till andra bloggare.

Nu när det är den sista december så tänkte jag summera hur den senaste månaden har sett ut (eller ser ut just exakt nu rättare sagt).

På Blogtoplist ligger jag för närvarande på plats 46.

På bloggtoppen ligger jag på plats 98 (den räknar per vecka dock).

På Politometern ligger jag på plats 47 bland moderata bloggare, på plats 507 totalt.

Enligt Google Analytics har jag dessutom haft 3560 unika besökare de senaste 30 dagarna.

Inte helt oävet alltså.

Tack alla läsare och bloggare som återkommande besöker min blogg!

Gott nytt år på er!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

Inga kommentarer: