tisdag 9 augusti 2011

Konservativa tankar flyttar!

Vänner!

Från och med nu, på en gång, så flyttar Konservativa tankar. Nyheter24.se frågade mig om jag ville torgföra mina åsikter hos dem i stället och jag tyckte att det lät som ett spännande erbjudande, så jag tackade ja.

Jag delar nu utrymme med bland annat Alex Bengtsson (Expo) och Anna Troberg (Piratpartiet).

Jag hoppas så klart att ni som brukar läsa vad jag skriver följer med till min nya plats i etern, så uppdatera RSS-läsare och allt vad det kan vara. Ni som har en permanent länkning till mig på era bloggar får hemskt gärna ändra den så att den i stället leder till min nya plats.

Den här bloggen kommer finnas kvar som ett arkiv över allt som jag skrivit under de senaste 4 åren. Den kommer dock inte att uppdateras mer.

I stället välkomnar jag er till: http://nyheter24.se/blogg/martin-edgelius/

Inga kommentarer: